Z dniem 11.10.2015 r. Rzecznik Ubezpieczonych przekształcił się w Rzecznika Finansowego na mocy ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.
O zadaniach Rzecznika Finansowego możemy przeczytać na Bankier.pl
Ustawa wprowadza możliwość złożenia reklamacji przez klienta podmiotu rynku finansowego (towarzystwa ubezpieczeniowego lub banku), który w ciągu 30 dni ma obowiązek pisemnie odpowiedzieć na reklamację.
Reklamację można zgłosić:
– pisemnie – w jednostce podmiotu rynku finansowego lub przesyłką pocztową,
– ustnie – telefonicznie lub osobiście podczas wizyty w jednostce,
– elektronicznie – o ile takie środki zostały do tego celu wskazane przez podmiot rynku finansowego.
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem sprzed wejścia ustawy : polskieradio.pl oraz do zapoznania się z samą ustawą.
Informujemy, że jako multiagencja ubezpieczeniowa mamy obowiązek przyjmowania reklamacji, do Towarzystw, z którymi współpracujemy.